Bezoek aan Erfgoedhuis ‘De Spikerhof’ is mogelijk op onderstaande data van 13:30 tot 16:00 uur:
Januari
Februari
Maart
zaterdag 01
zaterdag 15
zaterdag 29
Mei
zaterdag 13
zaterdag 27
zaterdag 10
zaterdag 24
zaterdag 08
Augustus
zaterdag 09
zaterdag 23
zaterdag 07
zaterdag 21
zaterdag 02
zaterdag 16

Tijdschriften

'Onsen Spiker' is het verenigingsblad van de Historische Vereniging Havelte e.o. en staat elke keer weer vol met historische wetenswaardigheden en nieuws over de vereniging. Er wordt getracht om artikelen te plaatsen uit alle verschillende dorpen en buurtschappen uit de voormalige gemeente Havelte.

De redactie schrijft zelf wel artikelen, maar zij is bijzonder verguld met diverse auteurs die hun artikelen insturen. Het resultaat is een grote verscheidenheid aan onderwerpen.

Het verenigingsblad verschijnt eens per kwartaal. De kosten voor een los exemplaar zijn € 7.50, als lid ontvangt u elk kwartaal een gratis uitgave van 'Onsen Spiker'.

Onsen Spiker

Spiker Index

Bent u benieuwd naar de artikelen die in loop van de tijd in 'Onsen Spiker' gepubliceerd zijn? Dan kunt de 'Spiker Index' op deze website raadplegen. U vindt hier alle artikelen die vanaf 1990 gepubliceerd zijn.

Spiker Index openen

Redactie

'Onsen Spiker' wordt met zorg en aandacht samengesteld door de readactieleden van onze vereniging. Wij stellen de redactie graag aan u voor:

Hans van der Laan - Redactie

Hans van der Laan

Jannie de Leeuw-Winkels - Redactie

Jannie de Leeuw-Winkels

Ria Molenkamp-Groen - Redactie

Ria Molenkamp-Groen

Haarweg 7
7974 HE Havelterberg

Vormgeving:
Benfried Martens

Druk:
Drukkerij J&J, Havelte

Aanleveren bij de redactie

Onderwerp aanleveren
Indien u een interessant onderwerp heeft voor een artikel, wat de geschiedenis van onze omgeving betreft, kunt u contact opnemen met de redactie.

Kopij insturen
Bent u zelf in de gelegenheid om een stuk te schrijven over uw historie of over uw omgeving en haar verleden, dan kunt u uw kopij insturen naar de redactie.

Ria Molenkamp
Haarweg 7
7974 HE Havelterberg

Mail de redactie

redactie@historischevereniginghavelte.nl

Onsen Spiker

ISSN 1380-3093

'Onsen Spiker ' verschijnt eens per kwartaal. De kosten voor een losse uitgave bedragen € 7,50.

Leden ontvangen elk kwartaal een gratis uitgave van 'Onsen Spiker'.

Ook interessant

Naast het tijdschrift 'Onsen Spiker' geeft de vereniging ook boeken en jaarlijks een kalender uit.

Boeken     Kalenders